Pages

Thursday, January 30, 2014

WIP Project : Yarn Basket

 

I decided to make yarn basket for my lovely yarn last night. Honestly I want make basket from Zpagetti or Trapillo yarn, but in Indonesia I couldn't find out. For this project I use Bulky yarn which I bought from Poyeng Yogjakarta. This Bulky yarn have diameter bigger than cotton or acrylic yarn. This project in work in progress now, I will post complete tutorial after I finish this basket. Hopefully my post can inspire you dear.. ^^

Semalam saya memutuskan untuk membuat keranjang untuk benang rajutku tercinta. Sejujurkan saya ingin membuat keranjang dari benang Zpagetti atau Trapillo, tetapi di Indonesia saya tidak dapat menemukannya. Untuk projek ini saya menggunakan benang Bulky yang saya beli dari Poyeng Jogyakarta. Benang Bulky ini mempunyai diameter lebih besar dari pada benang katun atu akrilik. Projek ini sedang proses pengerjaan, Saya akan memposting tutorial bagaimana membuat keranjang ini, setelah syang menyelesaikannya. Semoga dapat mengispirasi anda..^^



 

 

 

 



Keep Calm and Stay Crafty.

Kisses From Indonesia
Intantya

No comments:

Post a Comment



by lovebird